Kitap Tanıtım Yazısı (ARKA KAPAK):
Değişen ve küreselleşen dünyanın hızına, pazarlama alan yazını da değişerek ve güncellenerek yetişmeye çalışmaktadır. Pratikte olduğu kadar, teoride de dijital değişime yönelik araştırmalar yürütmek önem taşımaktadır.
Bu kitap dijital pazarlamada sosyal medyanın gücünü ve yeni trendlerini, yapay zekanın pazarlamadaki yerini, sağlık hizmetlerinde dijital beklentileri ve uygulamalarını, insan kaynakları bilgi sistemi ve pazar etkinliği ilişkisini, dijital kültürleşmeyi ve çevrimiçi alışverişte aranan çeşitlilik konularını ele almaktadır.
Özetle, dijital pazarlama konusunda farklı bakış açıları sunan bu kitabın, güncel pazarlama yaklaşımlarına ilgi duyan, tüketicinin değişen isteklerini önemseyen herkese faydalı olması beklenmektedir.
EDITÖR DR. CANSU TOR KADIOĞLU HAKKINDA
Lisans eğitimini 2012 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Bölümü’nde, Yüksek Lisans eğitimini 2016 yılı ve Doktora eğitimini 2020 yılında Mersin Üniversitesi, İşletme Anabilim Dalı’nda tamamlamıştır. Tarsus Üniversitesi’nde Dr. Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır.
Pazarlama, Tüketici Davranışları, Gösterişçi Tüketim, Müşteri Şikayetleri Yönetimi, Dijital Pazarlama, Yeşil Pazarlama, Yeşil Aklama, Akıllı Perakendecilik, Algılanan Kıtlık, Tüketici Sadakati, Reklamlarda Ünlü Kullanımı, Örgütsel Satın Alma, Helal Gıda Tüketimi, Çevrimiçi Satın Alma, Femvertising vb. konularda çok sayıda ulusal ve uluslararası bilimsel çalışmaları mevcuttur.
2021 yılında T.C. Ticaret Bakanlığı’nca düzenlenen, 24. Geleneksel Tüketici Ödülleri Töreni’nde, doktora tezi ile 'En İyi Bilimsel Çalışma' ödülüne layık görülen TOR-KADIOĞLU, akademik kariyerinin yanı sıra, uzun yıllar Türk Milli Eskrim Takımında ülkemizi başarıyla temsil etmiştir. Üst düzey müsabakalarda görev alan dünyanın önde gelen uluslararası eskrim hakemlerinden biri de olan TOR-KADIOĞLU, evli ve 1 çocuk annesidir.