Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Deneyimsel Pazarlama Ve Kurumsal Itibar Ilişkisi Osman Özdemir

    Yazar: Yayınevi: Ekin Basım Yayın

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    İÇERİK

    Birinci Bölüm
    Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama Kavramsal Çerçevesi

    1.1. Tutundurma Karması
    1.2. Kurumsal İtibar
    1.3. Müşteri İlişkileri Yönetimi
    1.4. Deneyimsel Pazarlama

    İkinci Bölüm
    Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi

    2.1. Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi
    2.2. Kurumsal İtibarın Sağladığı Rekabetçi Avantajlar
    2.3. Kurumsal İtibar Unsurları ve Deneyimsel Pazarlama ile İlişkisi
    2.4. Disiplinler Bağlamında Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi
    2.5. Kurumsal İtibarın Ölçülmesi
    2.6. Deneyimsel Pazarlama Bileşenleri ve Kurumsal İtibar İlişkisi
    2.7. Müşteri Deneyimi Yaratma Sürecinde Kurumsal İtibar
    2.8. Çevre Bağlamında Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi
    2.9. Sosyal Medya Bağlamında Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi

    Üçüncü Bölüm
    Operatör Şirketleri Üzerine Bir Araştırma

    3.1. Kavramsal Çerçeve
    3.2. Araştırmanın Yöntemi
    3.3. Araştırmanın Analiz ve Bulguları 


    Özellikler

    Barkod 9786257667746

    Katkıda Bulunanlar