Yazar: Yayınevi: Gazi Kitabevi
Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları - Yavuz Akçi
Teknolojideki değişim, iletişimin, lojistiğin gelişmesi geleneksel yöntemlerin, tekniklerin yetersiz kalmasına neden olmuş. Geçmişte başarı elde edilmesini sağlayan uygulamalar yetersiz kalmaya başlamış, dolayısıyla bu durum pazarlama faaliyetlerinde de yenilik ihtiyacının ortaya çıkmasına sebep olmuş. Pazarda var olmak, rekabet edilebilir olmak için pazarlama yöneticileri yenilikleri hızlıca benimseyip firmalara ve ürünlere uygulamaya başlamışlar.
Bu kitapta Gerilla Pazarlamaya ilişkin kavramsal bilgilerin yanı sıra gerilla pazarlama süreci, geleneksel pazarlama ile arasındaki farklılıklar, gerilla pazarlama uygulamaları gibi bilgiler verilmiş.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Gerilla Pazarlama
Niş Pazarlama
Nöropazarlama
İçerik Pazarlama
Siyasal Pazarlama
Deneyimsel Pazarlama
Dijital Pazarlama
Yeşil Pazarlama
Sosyal Pazarlama
Retro Pazarlama
İlişkisel Pazarlama
Pazarlama Yönetiminde Veri Madenciliği
Değer Temelli Pazarlama
Özellikler |
|
Barkod | 9786053447986 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.