Ürün Açıklaması
Henry Jenkins Yeni Bir Medya Çağına Girdiğimizi İddia Ediyor. Bu Yeni Çağda, Medya Tüketicileri Pasif Halden Aktif Hale Geçiyorlar. Kendi İstedikleri Programları, Yine Kendi Seçtikleri Yayın Araçlarından İzliyorlar, En Sevdikleri Filmleri Yeniden Çekiyorlar, Romanları Yorumlayıp Kendi Dünyalarında Yeniden Yaratıyorlar Ve Tüm Bunları Birbirleriyle Haberleşerek, Ortaklaşarak Yapıyorlar. Gittikçe Genişleyen İletişim Seçenekleri Sayesinde Sahip Oldukları Güç, Medya Holdinglerive Stüdyo Sahipleri Tarafından Göz Ardı Edilemiyor; Aksine Medya Tüketicilerinin Bu Büyük Güçleri, Holdingleri Ve Stüdyoları “Hayran”Larla İşbirliği Yapmaya Zorluyor. Jenkins’e Göre, Kimilerinin İddia Ettiğinin Aksine, Eski Medya Yok Olmuyor, Yeni Teknolojilerle İşlevi Ve Statüsü Değişiyor. “Cesur Yeni Medya” Teknolojiler Ve Hayran Kültürü, “Yıldız Savaşları”Nın, Harry Potter’ın Hayranlarının Etkisinden Bağımsız Olmayan Yeni Medya Gücünün Toplumdaki Karşılığını; Din, Eğitim,Hukuk, Siyaset Ve Reklamcılık Alanlarındaki Yansımalarını Ortaya Koyuyor.