Yazar: Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık
Pazarlama ve pazarlama iletisimi kavrami tanimi ve özellikleri, tarihsel gelisim süreci, bütünlesik pazarlama iletisiminin gelisim nedenleri, planlama modelleri, bütünlesik pazarlama iletisiminde stratejik yönetim ve ölçümleme sürecinin degerlendirilmesi çalismada ele alinan konulardandir. Bu çalisma, pazarlama iletisiminde ölçümleme konusuna gerek akademik ve gerekse profesyonel anlamda ilgi duyan arastirmaci ve kullanicilar için temel bir basvuru kaynagi olabilecek niteliktedir.
Özellikler |
|
Barkod | 9789755918761 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.