Yazar: Seth Godin Yayınevi: Elma Yayınevi
Rekabetin oldukça yoğun olduğu günümüz iş hayatında, klasik pazarlama yöntem ve taktiklerinin iflas ettiği söylenebilir. Böyle bir dünyada tanıtım ya da reklam yapmak, promosyon ya da hediyeler sunmak gibi eskiden cazip sayılan taktikler, bilinçli tüketiciler üzerinde eskisi kadar etki uyandırmıyor. Günümüz pazarlamacısının en işler taktiği ise, Godin’e göre, satmak istediği ürünün kimliğine yakışır bir hikâye bulmak, bu hikâyeyi çok iyi kurgulayıp giydirip kuşatmak ve uygun tüketici kitleyi bulup, hikâyeyi onların anlayacağı dilden anlatmaktır. Anlatılan hikâyedeki mesaj doğru bir frekanstan doğru hedef kitleye ulaşırsa, o kitlenin bireyleri bu hikâyeye gönülden inanacak ve bu hikâyeyi adeta benimseyeceklerdir. Hatta benimsemekle kalmayıp bu hikâyeyi arkadaşlarına, dostlarına da aktaracaklardır.
İster pazarlama mesleği ile ilgilenin, ister tüketici olun, pazarlamacılığa farklı bir boyuttan ve esprili bir şekilde yaklaşan bu kitabın her sayfasında bir parça kendinizi ve pazarlama sürecinde yaşadıklarınızı bulacak ve tatlı tatlı tebessüm etmekten kendinizi alamayacaksınız.
Baştan sona büyük bir keyifle bir solukta okunabilecek olan bu kitabı okurken, bir de hatırlatma yapmadan geçmeyelim. Godin bu kitabını pazarlarken siz okuyuculara acaba nasıl bir hikâye anlatıyor? Ve siz bu hikâyeye ne kadar inanacaksınız?
Özellikler |
|
Barkod | 9789756093160 |
Katkıda Bulunanlar |
|
Yazar | Seth Godin |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.