Yazar: Yayınevi: Eğitim Yayınevi - Bilimsel Eserler
Katılımcı gözlem yöntemiyle yürütülmüş olan etnografik çalışma içgörülerinin üzerinden on yıl geçmesine rağmen konu halen güncelliğini koruyan, tüketim sosyolojisi ve gençlik pazarlaması alanında dijitalleşme ve sosyal medya kullanımının yaygınlaşmasıyla da birlikte birçok farklı boyuttan incelenen disiplinlerarası konular arasında yer almaktadır. Bu çalışma tüketim çağında toplumsal/kişisel duruş olarak üniversiteli gençler arasında tüketim karşıtı söylemlere katılım boyutunun irdelenmesi açısından öncü bir analiz olarak bu yönde farklı bağlamlarda yürütülen yeni kuşak araştırmalar açısından ışık tutucu bir nitelik arz etmektedir..
Özellikler |
|
Barkod | 9786258108125 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.