Yazar: Şafak Altun Yayınevi: Alfa Yayınları
Neden başarılı olmak zorundayız?
Dünün lider markaları neden başarısız oldu?
Kodak, Nokia, Motorola, GM ve Ford nerede hata yaptı?
Apple'ın efsanevi CEO'su Steve Jobs hangi hataları yaptı, hangi başarısız ürünleri çıkardı?
IBM, Microsoft ve Xerox gözlerinin önündeki fırsatları neden göremedi?
Buluşlarıyla modern çağın kapısını açan Thomas Edison,
1000 başarısız deney yapmasaydı yine de ampulü bulabilir miydi?
"Başarı ve başarısızlık" izafidir. Kapitalist sistemin temelleri başarmak ve kazanmak üzerine kuruludur. "Başarılı olma hırsı" kutsanmıştır ve kimileri için de bir hayat tarzına dönüşmüştür. Kazanmanın kişiye bahşedilmiş bir "Tanrı vergisi" olarak kabul edildiği günümüz ekonomik düzeninde, başarılı olmak adına ödenen bedeller insanlara olmadık işler yaptırır. Zaten asıl yıkım da zirvedeyken yaşanır, çünkü başarı, şirketleri ve insanları körleştirebilir. Şirketler zirvedeyken gevşemeye veya gururlanmaya başladıkları andan itibaren zirvenin neden olduğu "yükseklik sarhoşluğumun esiri olurlar.
Başarısızlık bir felaket gibi görülebilir, ancak girişimciler hata yapa yapa doğruya giden yolda ilerler, başarısız ola ola da başarılı olmayı öğrenirler. İnovasyon yapma sürecinde başarısızlık, başarıya giden yolda altın madeni gibidir.
Özellikler |
|
Barkod | 9786051710594 |
Katkıda Bulunanlar |
|
Yazar | Şafak Altun |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.