Yazar: Yayınevi: Ekin Basım Yayın
Tüketim alışkanlıklarının değişen ürün ve hizmet yelpazesine paralel bir şekilde farklılaştığı günümüz dünyasında pazarlamacılar açısından oldukça kritik ve önemli bir konu da müşteri veya tüketicilerin satın alma davranışlarını daha net bir şekilde açıklayabilmektir. Tüketicinin satın alma davranışındaki nedenleri detaylandırmak ve sebeplerini saptamak üreticiler ve pazarlamacıların birçok üretim ve pazarlama faaliyetlerinde düzenlemeler yapması, yeni stratejiler geliştirmesi hatta inovatif fikirlerin ortaya atılması açısından oldukça belirleyici bir unsur olarak karşımıza çıkmaktadır.
Anlık satın alma, günümüz tüketici profilinde sıklıkla karşımıza çıkan ve pazarlamacılar için oldukça ilgi çeken bir konu olması ve tüketicinin psikolojik faktörlerine ilişkin bazı ipuçları vermesi nedeniyle araştırmalara sıklıkla konu olmaktadır. Bireylerin sosyodemografik, eğilimsel ve durumsal faktörler açısından anlık satın alma davranışının açıklanması çalışmaya konu edilerek bu doğrultuda bireylerin belirtilen faktörler açısından anlık satın alma davranışındaki farklılıklar ortaya konulmaya çalışılmış.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Tüketici ve Tüketici Davranışlarına İlişkin Teorik Çerçeve
Anlık Satın Alma
Eğilimsel, Durumsal ve Sosyodemografik Faktörlerin Anlık Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi ve Bir Yapısal Eşitlik
0
Özellikler |
|
Barkod | 9786257667524 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.