Yazar: Yayınevi: Nobel Akademi
Mesaj üretimi, tüketimi ve dağıtımı sosyal medya gibi yeni medya olanakları
ile birlikte ciddi şekilde dönüşmektedir. Kitle iletişimi ile kişilerarası iletişimin
iç içe geçtiği sosyal medya yeni tip bir iletişim ortamı sunmaktadır. Bu
ortamın en önemli özelliklerinden biri mesajın geleneksel iletişim ortamlarındaki
gibi doğrusal bir yayım süreci yerine karmaşık bir yayılım süreci sonucunda
hızlıca yaygınlık kazanabilmesidir.
Yayılım potansiyeli ancak ve ancak mesajın kaynağı dışındaki kullanıcıların
aktarım kararları ile gerçekleşebilmektedir. Bu kararları sonucunda kullanıcılar
birer eşik bekçisine dönüşerek platform dahilinde gündemi belirleyebilme
gücüne sahiptirler. Twitter tipik bir sosyal medya kümesi elemanı olarak
kullanıcılarına tam olarak bunu vaat etmektedir. Bu platformun Türkiye’deki
popülerliği ve kamusal iletişim alanı olarak etkililiği göz önünde bulundurulduğunda
yayılım fenomenini ve bu fenomene olanak veren aktarım kararında
kullanıcıların motivasyonlarını araştırmak önem arz etmektedir.
Özellikler |
|
Barkod | 9786256965904 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.