Ürün Açıklaması
İtalya'da 17. Yüzyılda İlk Uygulama Örnekleri Görülen Hayat Sigortacılığı, 20. Yüzyılın Sonlarına Doğru Türkiye'ye Gelmiştir. Ülkemizde Uygulanmaya Başlanmasıyla Birlikte, Hayat Sigortası Poliçelerinin Pazarlanması, Hizmet Pazarlaması İçin 1990'Ların Başında Oldukça Güncel Bir Konu Olmuştur. Bahsi Geçen Yıllarda Tüketicilerin Hayat Sigorta Poliçesi Ürününü Seçerken Karar Verme Yöntemlerini, Poliçeleri Seçme Ve Satın Alma Davranışlarını Ve Pazarda Yeni Görülen Bu Ürünle İlgili Bilgi Seviyelerini Gösteren Ampirik Araştırma Sonuçlarının Da Yer Aldığı Bu Kitabın İlk Bölümlerinde, Hizmet Pazarlaması Ve Sigorta Hizmetlerinin Pazarlanması Konuları Da Detaylıca İncelenmiştir. Kitabın, Hizmet Pazarlaması Ve Sigorta Hizmetlerinin Pazarlanması Konularının Yanı Sıra Hayat Sigortacılığının Yeni Görülmeye Başlanacağı Az Gelişmiş Ve/Veya Orta Alt Gelişmiş Ülkeler İçin De Yol Gösterici Olacağı Düşünülmektedir.life İnsurance Products Which Emerged İn Italy İn The 17Th Century, Appeared İn Türkiye Towards The End Of The 20Th Century. Accordingly, The Marketing Of Life İnsurance Services Became A Hot Topic For Service Marketing, İn The Early 1990'S. Findings Of The Empirical Research On Consumers' Decision-Making Process Of Life İnsurance Services That Was Conducted İn Those Years, Take Place İn This Book Besides The Conceptual Study On The Marketing Of Services And Life İnsurance Services. This Book İs Not Only A Valuable Source For The Development Of Turkish Life İnsurance Sector, But Also A Valuable Guide For Countries Where Life İnsurance Products Would Emerge.