Yazar: Yayınevi: Literatürk Academia
Yanınızdakileri veya kendinizi TV karşısındayken aynı anda elinizde telefon, tablet gibi cihazları kullanırken görmüşsünüzdür. Televizyon izlerken aynı anda telefon tablet bilgisayar gibi teknolojik cihaz kullanımına İkinci Ekran, kullanıcılarına ise İkinci Ekran kullanıcısı denilmektedir. Peki televizyon seyircisinin ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısıdır? İkinci Ekran kullanıcılarının ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısı olduğunun farkındadır? Buna sebep olan motivasyonlar nelerdir? Televizyon seyircisi İkinci Ekran olarak en çok hangi cihazlarını, hangi TV program türleriyle (dizi, müzik, belgesel, spor, haber vs.) birlikte kullanmaktadır? Ve bu durum cinsiyete göre değişkenlik göstermekte midir?
Bu ve daha fazla soruların yanıtını arayan söz konusu çalışmada; İkinci Ekran kavramı, tarihi, kullanım amacı, kullanım avantajları/dezavantajları, kullanım alanları ve amaçları, İkinci Ekran Aplikasyonlarının kullanımına dair veri sunmasının yanı sıra geleneksel medyadan yeni medyaya değişen kavram ve sosyal medya uygulamaları, IPTV, IPTV düzenlemeleri, dijitalleşme ve dijital platformlara yönelik geniş bir literatür katkısı sunmaktadır.
Özellikler |
|
Barkod | 9786256949263 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.