Saat 14:00'a kadar verilen siparişleriniz AYNI GÜN KARGO. 4500 TL ve üzeri KARGO BEDAVA
logo

    Halkla Ilişkiler Ve Reklamcılıkta Dijital Trendler Ibrahim Kiçir

    Yazar: Yayınevi: Literatürk Academia

    Saat 14:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir.
    Saat 17:00'e kadar verdiğiniz siparişler ertesi gün servise çıkar.

    Ürün Açıklaması

    Hiçbir akademik disiplin yok ki toplumsal ve teknolojik dönüşümlere duyarsız kalabilsin. Halkla İlişkiler ve Reklamcılığı da içerisine alacak şekilde iletişim bilimleri gibi çok fazla ve birbirinden farklı çalışma alanının kavşağında yer alan disiplinler düşünüldüğünde teknolojik değişimlere adapte olma zorunluluğu ve derecesi daha da yükselmekte.
    Bilhassa son otuz yılda meydana gelen iletişim teknolojilerindeki dijitalleşme ile birlikte Halkla İlişkiler ve Reklamcılığın birçok yeni çalışma alanı ve kavramı içerisine alacak şekilde kapsam çemberini genişlettiği görülmekte. Dijitalleşme süreçlerindeki dinamizm ve süreklilik düşünüldüğünde bu alanda ele alınması ve incelenmesi gereken kavram ve trendlerin de sürekli yenilendiği olgusuyla karşılaşılmakta, bu kavram ve trendler alandaki çalışmalar açısından önemli birer inceleme nesnesi haline gelmektedir.
    Bu kapsamda dijitalleşme süreçleri ile birlikte ortaya çıkan gelişmelerin Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında ortaya çıkardığı trendler üzerine eğilmeye odaklanan bu kitap, çok değerli yazarların katkılarıyla birbirinden farklı sekiz trendi ele alacak şekilde tasarlanmıştır.


    Özellikler

    Barkod 9786256949140

    Katkıda Bulunanlar