Yazar: Yayınevi: Literatürk Academia
Bu kitap; halkla ilişkiler kampanyalarının nasıl üretileceği, kampanya sürecinde hangi aşamaların planlanması gerektiği ve bu aşamaların nasıl uygulamaya dönüştürüleceği sorularını yanıtlamak amacı ile yazılmıştır.
Halkla ilişkiler kampanyalarındaki adımlar; farklı araştırma biçimleri, araştırmalara ilişkin sorular, kısa-uzun süreli hedefler, etkileşim kurulacak grupların içgörüleri, iletişim konsepti ve etkinliklerin üretiminde yaratıcılık, etkinlik hazırlıkları ve takvimleme, bütçenin oluşturulması, değerlendirme gibi başlıklarla açıklanmaktadır. Kitap, halkla ilişkiler kampanyaları sürecindeki soruları, yöntem ve yaratıcılığa ilişkin örnekleri ile bir rehber niteliğindedir.
Özellikler |
|
Barkod | 9786254276316 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.