Yazar: Yayınevi: Literatürk Academia
Dijitalleşen Reklamda Stratejik Dönüşümler
Derya ÖCAL
Küçük Olanın Arayışı: Büyük Veri Reklamcılığı
Emre Ş. ASLAN
Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkşn Önermeler
Serhat ERDEM
CHAT GPT Teknolojisi ve Bu Teknolojiyle Aracılanmış Reklamcılık Anlayışı Üzerine
Neva DOĞAN
Dijital Reklamcılığın Yaygınlaşmasında Basın İlan Kurumu’nun Rolü
Ali ÖZCAN - Çetin ORANLI
Çağdaş Sanat Ve Reklam Birlikteliği: Louis Vuitton Yoyoi Kusama
Gülgin ALTUĞ
Küresel Köyde Anne Olmak: Instagram Reklamlarındaki Annelere Yönelik Stratejilerin Belirlenmesi
Habibe AKÇAY BEKİROĞLU
Metaverse Evreninde İlk Türk Deneyimleri ve Reklamcılık
Ayşe SARITAŞ
Teknik Bir Analiz: Dijital Medya Reklam ve Halkla İlişkileri Nasıl Değiştirdi?
Mustafa Cankut KURT
Dijital Sinemada Reklamsal Anlatının Etkisi ve Advermovie
G. Nil ARKAN
Yeni Bir Medya ve Bir İfade Aracı Olarak Video Oyunları: Syrim Örneği
Volkan EROL
Özellikler |
|
Barkod | 9786256949461 |
Katkıda Bulunanlar |
Saat 12:00'e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün kargoda.
İletişim bölümümüzden bizlere herzaman yazabilirsiniz.
Kart bilgileriniz saklanmadan güvenli şekilde bankaya gönderilmektedir.
En iyi fiyatı sizlere en hızlı kargo ile sunuyoruz.